skip to Main Content

Oto my – Soleno Team

21 lat naszych doświadczeń to gwarancja Waszego zadowolenia z wyjazdu.

Kasia i Marcin, to my 21 lat temu założyliśmy swoje biura podróży. Na początku prowadziliśmy osobne firmy aby 12 lat temu połączyć je w jedno, prężne biuro agencyjne. W końcu co dwie głowy to nie jedna. Postanowiliśmy, że Kasia wymyśliła lepszą nazwę i Marcin musiał zmienić nazwę biura z Raba na Soleno. Ale już się z tym pogodziła na szczęście.

Podstawą naszych doświadczeń są dwie rzeczy: osobiste poznawanie kierunków i hoteli, czasami na wyjazdach szkoleniowych a czasami podczas własnych wypraw, drugie źródło doświadczeń to rozmowy z naszymi turystami, których wysyłamy w świat. A że jest ich dużo to i tzw feedback jest spory. Pozwala nam to starannie dopasowywać oferty pod konkretnego turystę.

Bardzo dużo jeździmy do najpopularniejszych na naszym runku krajów – Grecji, Hiszpanii, Włoch, Turcji czy Egiptu.

Ale jeżeli może nas coś wyróżniać to znajomość dalekich kierunków, które sa w ofercie polskich organizatorów. W ciągu ostatnich lat udało nam się poznać Oman, Emiraty Arabskie, Tajlandię, Malezję, Zanzibar, Kubę, Dominikanę, Panamę, Kolumbię, Wenezuelę. Poznaliśmy dokładnie bazę hotelową na tych kierunkach, miejscową kuchnię, wycieczki dostępne na miejscu i co dla wielu jest bardzo ważnye – plaże. Dzięki temu macie pewność, że przekazujemy sprawdzone informacje poparte własnymi doświadczeniami a nie wiedzę z katalogów.

Drugą naszą specjalnością to wyjazdy narciarskie, jesteśmy pasjonatami nart, byliśmy w większości europejskich stacji narciarskich, bardzo dobrze znamy bazę hotelową.

Z bliskich kierunków odzwiedziliśmy: w Grecji – Riwierę Olimpijską, Półwysep Chalkidiki, wyspy – Evię, Rodos, Kos, Kretę, Thasos, Kefalonię, Lefkadę, Itakę, Zakyntos, Korfu. Poza Grecją – Turcję, Egipt, Hiszpanię, Włochy, Chorwację.

Zapraszamy na naszego bloga gdzie opowiadamy o odwiezonych miejscach. Mamy nadziję, że zachęci to Was do kontaktu z nami w sprawie Waszego następnego wymarzonego wyjazdu.

Kasia Ścibich i Marcin Wujec

Kasia

Kasia jest absolwentką AWF i to chyba oczywiste, że zajmuje się sportem. Jej ulubione dyscypliny to squash, pływanie, narty i rower. Kasia na propozycję wyjazdy w jakies miejsce po 3 sekundach odpowiada – ok, ustalone. Podróże ma we krwi a jej mocną stroną jest planowanie wyjazdu. To się bardzo przydaje na każdym wyjeździe.

Podróży to jedyna rzecz, na którą wydajesz pieniądze ale stajesz się bogatszy.

autor nieznany

Soleno Team

Marcin

Marcin, w turystyce od 25 lat, na początku pracował w największych polskich biurach podróży ale zawsze celem było swoje biuro agencyjne. Interesuje się sportem – kolarstwo (instruktor Polskiego Związku Kolarstwa), tenisem, narciarstwem i ostatnio SUP – stad up paddling. Deskę SUP zabiera na prawie każdy wyjazd, chętnie zaraża innych tym sportem. W Soleno odpowiedzialny na obsługę aparatu fotograficznego i drona.

Zwiedzaj a nami świat już dzisiaj!

Soleno Team

Informujemy, że: Administratorem Twoich danych osobowych jest Biuro Podróży Soleno. z siedzibą w Rabce-Zdrój przy ulicy Orkana 31. Będziemy je przetwarzać tylko w celach, na które wyraziłeś zgodę (zaznaczając odpowiedni checkbox), czyli na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Twoje dane osobowe przechowywane będą do momentu odwołania zgody. Pamiętaj, że zawsze możesz odwołać daną nam zgodę - tą samą drogą jaką ją wyraziłeś, jednakże jej odwołanie nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec tego przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych Masz również prawo wniesienia skargi do organu` nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie tych danych może skutkować niemożliwością kontaktu z naszej strony, ponieważ możemy nie wiedzieć kto prosi nas o kontakt.

Informujemy, że Biuro Podróży Soleno Marcin Wujec korzysta z subwencji PFR w ramach Tarczy Finansowej.